سامسونگ از تولید تبلت ناامید نمی‌شود
 
اخبار و مطالب جدید و جالب

 سامسونگ امروز تبلت جدید خودش را با نام گلکسی 7 2 با سیستم عامل جدید گوگل معرفی کرد.

به گزارش آمان نیوز؛ عرضه این تبلت به معنای عدم عقب‌نشینی این شرکت بزرگ کره‌ای در عرصه تولید تبلت به حساب می‌آید. سامسونگ نتوانسته است با تولید انواع تبلت‌های با برند گلکسی موفقیتی را در بازار کسب نماید.

این شرکت در سپتامبر 2010 – مهر 1390 – اولین تبلت گلکسی خود را به بازار عرضه نمود. تبلتی که با استقبال علاقه‌مندان به این تکنولوژی جدید روبرو نشد. با این حال، این روند، سامسونگ را از تولید و عرضه تبلت‌های جدید ناامید نکرده است. عرضه این مدل جدید شاهد این مدعا است.

تبلت گلکسی 7 2 یک تبلت 7 اینچی است که برای اولین‌بار با سیستم عامل جدید آندروید 4 کار می‌کند.





اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های کامل این تبلت وجود ندارد؛ اما ظاهرا دارای یک پردازنده دو هسته‌ای 1 گیگا هرتزی، دوربین 3 مگاپیکسلی در عقب به همراه دورببین وی‌جی‌ای در جلو به همراه 1گیگابایت رم است،

به گزارش آمان نیوز؛ این دستگاه تنها از وای‌فای یا " WiFi/HSPA " پشتیبانی می‌کند؛ بعلاوه‌ی آنکه دارای 21 مگاپیکسل  اتصالات بی‌سیم است.

کهکشان 7 2 در سه نوع مختلف 8، 16 و 32 گیگابایتی فروخته خواهدشد و همچنین قابلیت اضافه‌کردن فضای ذخیره سازی اضافی تا 32 گیگابایت است.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که عرضه این تبلت جدید را ابتدا در کشور انگلیس در مارس – اسفند - آغاز خواهد کرد و به مرور زمان در سایر کشورها عرضه خواهد شد.

همچنین این شرکت اعلام کرده است که قیمت آن را در زمان عرضه مشخص و اعلام خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب